zondag 15 maart 2015

3 weken te gaan!!

ipv papa , zal oma ons vergezellen naar Florida.

De voorbereidingen hebben even stil gelegen omwille van familiale omstandigheden. Hoog tijd om terug de planning erbij te nemen.

Ondertussen heb ik al heel wat FastPasses kunnen reserveren via de Disney website. Jammer genoeg blijven de FastPasses voor Anna & Elsa uitverkocht! Toen we afgelopen kerst in Disneyland Parijs waren, had ik Noah beloofd dat we hun wel zouden ontmoeten in Florida (wachttijd in Parijs was 150 min.!)
Ik hoop dat we toch nog FastPasses kunnen versieren... Anders zit er niets anders op dan de wachtrij te trotseren. :-)

Paspoorten: check! Esta's: check! We mogen voet zetten op amerikaanse bodem. Altijd spannend toch... het systeem moest maar eens geen toestemming verlenen.

Het enige waar ik me nu nog zorgen om maak... Hoe gaan we Finn toch maar 10 uur entertainen in het vliegtuig!? Finn is ondertussen een actieve peuter!! Heel actief!
Nog een bekommernis... Ik wil de autostoel meenemen in het vliegtuig, alleen nog zien hoe we hier makkelijk mee kunnen rond sjouwen op de luchthaven! Zware autostoel aan buggy vastmaken? De komende dagen toch eens gaan uitproberen wat het beste is.

Deze week nog langs het gemeentehuis voor een internationaal rijbewijs. Ook al zeggen ze dat het niet nodig is, toch liever het zekere voor het onzekere nemen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten