maandag 13 april 2015

Dag 12: Disney's Animal Kingdom

Vanmorgen vroeg op!

Aangekomen in het park was het weer duidelijk te merken dat de grootste mensenmassa weg is! Gelukkig... Nu is het wat aangenamer!



Bij aankomst wandelden we meteen naar het Africa gedeelte om de Kilimanjaro Safari te doen. De wachtrij was 20 minuten dus dat viel goed mee.
In een echte safari jeep trokken we door de mooie natuur, net alsof we echt ergens in Africa waren. Even een selfie voor we vertrekken!





We zagen verschillende dieren... Velen die ik nog nooit gezien had en waar ik ook absoluut de naam niet van ken! :-)


Enkele giraffen liepen erg kort langs ons! Super!




Na deze geweldige rit wilden we naar de show van 'festival of Lion King'. Deze heb ik al een aantal keren gezien maar blijft gewoon een topper! Een mix van dans, muziek, acrobatie, gebaseerd op de film. 
Onderweg naar de ingang werden we tegengehouden door een medewerker van het park met de vraag of we naar de show gingen. Ze wilde ons 'speciale plaatsen' geven! Wauw! Super!! Ik had ergens al een vermoeden dat we vooraan mochten gaan zitten en dat de kids dan uitgekozen worden om deel te nemen. En ja hoor... 

Er zijn 4 tribunes in het theater: de olifanten, giraffen, zwijnen ( pumba) en de leeuwen , daar zaten wij! Helemaal vooraan! En inderdaad, er werd aan Noah gevraagd of hij voor iedereen het geluid en gebaar van een leeuw kon voordoen, zodat de hele tribune achteraf mee kon doen! Hij deed het super!

M




De show was de moeite! Finn is een half uur kunnen blijven stilzitten. :-). Op het einde van de show mocht Noah weer mee gaan met de artiesten en kreeg hij een rammelaar en uitleg. Ze spraken maar volop engels tegen hem en ik zag hem steeds 'ja' knikken. Geen idee of hij er iets van verstaan heeft. :-) ze moesten rond het podium mee dansen en gek doen. Noah was erg blij!




Tijd voor lunch! Finn speelt het elke keer klaar om net bij etenstijd in slaap te vallen... 

Hierna gaan we naar Aziƫ waar Noah en ik in een waterattractie gaan. Nog nooit zo doorweekt geweest in een waterattractie! We konden onze kleren uitwringen! Gelukkig scheen de zon en waren we snel droog!

Ik had nog fastpasses voor Expedition Everest! Was eigenlijk niet nodig want de wachttijd was maar 15 min. 
Dit is ook een super attractie! Je stopt op een bepaald punt en gaat dan een heel stuk achteruit. 
Noah wilde nog een keer maar ik was genoeg door elkaar geschud. :-



Op naar Dinoland! Met Finn in de vliegende dino's geweest. Hij is nog zo klein en toch kan hij best veel doen hier in Disney.

Als laatste zijn we naar de musical van Finding Nemo geweest. Ook deze was prachtig!m



Moe maar voldaan zijn we rond 6 uur naar huis gereden. Nog wat pizza aan huis laten komen en verder niets meer. :-)

Morgen met Noah naar Blizzard Beach, het andere waterpark. In eerste instantie zouden we naar 
Universal Studios gaan maar toen ik daarnet even keek naar de toegangsprijs voor 1 dag... Waanzin! 140 per persoon voor 1 dag... Ja , dan moet je keuzes maken! Hoe graag ik ook het Harry Potter gedeelte wil doen, het zal voor een volgende keer zijn. :-)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten