donderdag 9 april 2015

Dag 8: Disney's Hollywood Studios!


We zijn al een weekje hier... De tijd vliegt!

Vandaag stond Hollywood Studios op de planning. Attracties die Noah zeker wilde doen en waar ik een Fastpass voor had waren: De Tower of Terror , Toy Story Mania en de Frozen Sing-a-long!



Het weer was niet anders dan de voorbije dagen... Snikheet! :-)

We konden pas tussen half 3 en half 4 beginnen aan de attracties die vast lagen. Eigenlijk is het nieuwe systeem niet zo fijn... Wat vast staat moet je doen, je kan wel dingen aanpassen maar op zo een drukke dagen is er niets anders meer vrij. 

We zijn eerst naar de show van Beauty & The beast gaan kijken. Zelfs Finn heeft heel de show kunnen blijven uitkijken, super! 


Daarna zijn we naar de Frozen Sing-a-long gaan kijken. ( Ik had hier geen fastpasses voor moeten nemen, er was nog plaats. :-) ) 
Het was leuk in elkaar gestoken! Niet enkel liedjes die werden afgespeeld, er waren 2 personen die het verhaal vertelde , met de nodige humor erbij. 
Tussendoor kwamen Anna, Elsa en Kristof erbij. 
Er was een leuke sfeer! Iedereen zong uitbundig mee!! Noah en ik ook! :-) 



Ik wou graag in de Rockin Rollercoaster van Aerosmith. Noah was er nog niet eerder ingeweest. Hij was best verschoten! Er waren zelfs wat traantjes bij...


Zo stoer als hij was, wilde hij toch in de Tower of Terror. 
In december hebben we deze nog in parijs gedaan. Nu herinnerde ik me weer hoeveel sjieker hij hier is! Meer ingekleed, veel hoger en enger! In Parijs had Noah steeds zijn armen in de lucht, nu wilde hij er toch geen 2 keer meer in! :-)



Als laatste hebben we Noah zijn favoriete attractie gedaan! Toystory Mania! Je moet een 3D bril opzetten en je gaat als het ware een computerspel in! Doel is om zoveel mogelijk punten te scoren! Finn zat op mijn schoot en kreeg het allemaal niet gezien, zoveel indrukken. :-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten