vrijdag 3 april 2015

Dag 2: Walmart, zwemmen en Downtown Disney!

Om  6 uur was ik wakker... Het was nog muisstil in huis! Super van Finn, heel de nacht doorgeslapen!  Ik probeer nog wat te slapen maar het wil niet lukken. Dan maar aan de Blog werken... Nadat ik mijn heel verslag had geschreven van de heenreis en het wilde publiceren, liep er iets mis! Ik was alles kwijt... Pfff even geen energie om opnieuw te beginnen.

Rond 8 uur kwam er leven in huis :-) 
Op ons gemakje ontbeten en daarna even naar de Walmart voor de nodige boodschappen. Ik wou graag een basic gsm kopen om hier te gebruiken voor eventuele noodgevallen enz. De verkoopster zei dat dat helemaal niet nodig was. Ik kon gewoon een SIM kaartje kopen met belwaarde en internet en dat gebruiken, handig! Ik heb mijn oude Iphone mee dus dat is ideaal als extra gsm voor onderweg en in de pretparken.

We laden de winkelkar vol en voor we het door hebben is het alweer middag! Op weg naar huis halen we chinees uit, lekker!!! Terwijl Finn een extra lange middagdut doet, rusten wij wat aan het zwembad. Het weer is echt zalig! Volop zon! 



Om 4 uur maken we Finn wakker en geniet ook hij van het water!  



Na een tijdje in de zon willen we wel nog even het huis uit :-)  Ik stel voor om naar Downtown Disney te gaan in de hoop er te kunnen eten in het rainforest cafe of het T-Rex restaurant. 
Onderweg naar daar merkte.we al dat het ontzettend druk was op de weg! Dat was wel te verwachten... Het is bijna Pasen, hoogseizoen hier.  We vinden uiteindelijk wel een parkeerplaats! Door de massa volk proberen we toch wat te genieten van de sfeer :-) 
Ik vind het er altijd erg gezellig! 

Eens bij het T-Rex restaurant kon ik al zien dat we er nooit zouden binnen geraken. Een massa volk zat te wachten op de grond aan de uitgang van het restaurant. We zijn er nog geen enkele keer in geslaagd om er te gaan eten, tenzij je de wachtrij van om en bij de 2 uur trotseert! Noah was teleurgesteld... ( op zich is het niet zo een speciaal restaurant qua eten, enkel het thema is zo leuk voor de kids) .  Ik ben toch even gaan vragen hoelang het wachten is op een tafel... 2,5 uur kreeg ik te horen! 
Het was op dat moment 7 uur... We gingen dus echt niet tot half 10 wachten op een tafel. Wat een gekkekot! Bij het Rainforest wás het van hetzelfde. 

Aangezien we toch moeten eten, stoppen we bij Earl of Sandwich, lekker!
We wandelen nog wat rond tussen de massa, nemen snel even een kijkje in de Lego winkel ( althans een poging tot door de massa heen). Wat was er weer super gebouwd daar! Allerlei Disney figuren gemaakt uit legoblokjes, ongelooflijk!




Ondertussen was het 9 uur en Finn werd moe. We wandelen terug richting auto en rond half 10 waren we weer thuis. Kids naar bed en niet veel later wij ook.

Al bij al toch een drukke dag gehad :-) 

Morgenvroeg gaan we even kijken bij de outlets, namiddag zwemmen/zonnen en 's avonds...?:-)

Nog een foto van ons huis en auto :-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten